Medijska hiša Delo začenja novo športno-poslovno kampanjo Šport kot posel, ki se bo končala s konferenco 12. maja v Ljubljani.
V okviru poslovne kampanje bodo vsak četrtek od marca do maja v časopisu Delo in na njegovi digitalni platformi delo.si predstavljali nosilne teme kampanje. Med drugim bodo pisali o tem, kako razvoj športa poleg države omogočajo tudi podjetja s svojo sponzorsko podporo, zakaj je šport posel in gospodarski multiplikator ter zakaj so športna sponzorstva enako pomembno poslanstvo podjetja kot ustvarjanje dobička.
Predstavili bodo nove sponzorske in poslovne modele in kako se merijo učinki športa na gospodarstvo, ki jih lahko izkoristi vsaka država organizatorka, saj ne gre le za razvoj športa, odlično promocijo države, utrjevanje vezi, ampak tudi za izboljšavo infrastrukture, pri čemer je potrebna vsa podpora iz domačega okolja. Gospodarsko sodelovanje je podobno športu, zato je treba ustvariti čim več priložnosti za sodelovanje slovenskih podjetij s tujimi partnerji. In na olimpijskih igrah na primer je za to pomembna platforma Slovenska hiša, kjer se povečujeta mednarodna prepoznavnost države in zanimanje tujih vlagateljev, hkrati pa se dviguje vrednost izdelkov v očeh tujih kupcev.
Več o kampanji preberite na sport.dpc.si, kjer se lahko tudi prijavite.